10 τρόποι για να αυξήσεις τις θετικές κριτικές της επιχείρησής σου στο Google

Οι κριτικές στο google είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για μία επιχείρηση.Εάν γίνει σωστή
διαχείριση κριτικών η επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει φήμη, αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη
των πελατών. Οι θετικές κριτικές βοηθούν στην υψηλή κατάταξη της επιχείρησης στις μηχανές
αναζήτησης και στην αυξηση της ορατότητας από το κοινό. Παρακάτω θα δούμε του 10+1 πιο
αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσετε τις θετικές κριτικές για την επιχείρησή σου στο
Google.

Τρόπος Νούμερο 1

Αυξάνοντας την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών. Παρέχοντας στους πελάτες σας άριστη
εξυπηρέτηση, έχετε ικανοποιημένους πελάτες οι οποίοι με τη σειρά τους θα αφήσουν μια θετική
κριτική εφόσον η εμπειρία τους ήταν καλή.

Τρόπος Νούμερο 2

Ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες σας να αφήσουν μια κριτική στο Google. Ζητήστε
ευγενικά αυτό που θέλετε και η ανταμοιβή σας θα είναι μια καλή κριτική !

Τρόπος Νούμερο 3

Μπορείτε να ακολουθήσετε την τακτική των ευχαριστήριων email. Με την τακτική αυτή έρχεστε
πιο κοντά με το κοινό σας και ενισχύετε την επικοινωνία μαζί του. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται
την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία σας απέναντι στους πελάτες σας.

Τρόπος Νούμερο 4

Δημιουργία ειδικών κινήτρων προκειμένου να σας προσφέρουν μια κριτική. Τα κίνητρα αυτά θα
μπορούσαν να είναι από κάποια έκπτωση μέχρι και άμεση ενημέρωση για τυχόν ανακοινώσεις
πριν ανακοινωθούν επίσημα. Ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να δώσει κίνητρο στον πελατη και
κέρδος στην επιχείρηση.

Τρόπος Νούμερο 5

Ενσωμάτωση κριτικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τον τρόπο αυτό έχουμε δύο οφέλη.
Πρώτο είναι ότι εξοικειώνεται το κοινό με την διαδικασία της κριτικής. Και το δεύτερο είναι πως
λόγω της πιο άμεσης επικοινωνίας μέσω των social media είναι ευκολότερο για την επιχείρηση
να δει τα μειονεκτήματά της και να τα διορθώσει προκειμένου να λάβει καλύτερες κριτικές στις
μηχανές αναζήτησης.

Τρόπος Νούμερο 6

Μην ταράζεστε με τις αρνητικές κριτικές. Χρειάζονται λεπτό χειρισμό καθώς η εικόνα της
επιχείρησης σε μια τέτοια περίπτωση κρίνεται πολύ πιο αυστηρά.

Τρόπος Νούμερο 7

Ένας ακόμη πολύ σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει πολύ τις κριτικές και πρέπει
οπωσδήποτε να προσέξετε είναι η συμπεριφορά του προσωπικού σας. Είναι σημαντικό οι
πελάτες να φευγουν ικανοποιημένοι από την επιχείρησή σας. Επομένως η εξυπηρέτηση που
παρέχετε θα πρέπει να είναι άψογη.

Τρόπος Νούμερο 8

Η αξιοποίηση των αυτοματοποιημένων συστημάτων είναι εξαιρετικά χρήσιμη και πρακτική για
μια επιχείρηση. Υπάρχουν εργαλεία που βοηθούν στην διαχείριση των κριτικών, έτσι ώστε να
αυξήσετε τις θετικές σας κριτικές.

Τρόπος Νούμερο 9

Διευκολύνετε τους πελάτες σας να αφήσουν κριτικές, παρέχοντας άμεσους συνδέσμους. Η
πρόσβασή τους πρέπει να είναι όσο το δυνατόν ευκολότερη προκειμένου να μην αποτελεί
εμπόδιο για την κατάθεση κριτικής.

Τρόπος Νούμερο 10

Αναδείξτε τις θετικές κριτικές σας προκειμένου να παρακινήσετε και άλλους πελάτες σας να
αφήσουν κι αυτοί την κριτική τους.

Τρόπος +1

Επιλέξτε την touch link για ευκολότερη διαχείριση και αξιοποίηση των κριτικών.
Οι κριτικές στο Google είναι πολύτιμες για μια επιχείρηση, καθώς μπορούν να ενισχύσουν τη
φήμη, την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη των πελατών, βελτιώνοντας παράλληλα την κατάταξη
στις μηχανές αναζήτησης. Για να αυξήσετε τις θετικές κριτικές, επικεντρωθείτε στην παροχή
άριστης εξυπηρέτησης πελατών και ζητήστε ευγενικά από τους ικανοποιημένους πελάτες να
αφήσουν κριτική. Χρησιμοποιήστε ευχαριστήρια emails, προσφέρετε κίνητρα και ενσωματώστε
κριτικές στα κοινωνικά δίκτυα. Αντιμετωπίστε τις αρνητικές κριτικές επαγγελματικά, εκπαιδεύστε
το προσωπικό σας, αξιοποιήστε αυτοματοποιημένα συστήματα, διευκολύνετε την πρόσβαση για
καταχώρηση κριτικών και αναδείξτε τις θετικές κριτικές για να παρακινήσετε περισσότερους
πελάτες να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *